1 2
Zwroty i reklamacje

Reklamacje i wymiany:

W przypadku otrzymania towaru wadliwego, zamówienia niekompletnego lub niewłaściwego towaru prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres mailowy:

kontakt@dzianinowe.pl

W mailu prosimy o zawarcie informacji:

-nr zamówienia którego dotyczy zwrot, reklamacja 

-opis towaru podlegającego zwrotowi, reklamacji

-opis ewentualnych wad

-określenie oczekiwań, zaproponowanie satysfakcjonującego rozwiązania problemu

Reklamacje ze względu na wady produkcyjne lub nieprawidłowe odmierzenie będą uwzględniane wyłącznie w przypadku towaru, który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny. Reklamowany towar należy odesłać wraz z opisem wady. W przypadku uznania reklamacji koszty odesłania podlegają zwrotowi w wysokości ceny najtańszej dostępnej w sklepie opcji dostawy dla danej lokalizacji. W przypadku doręczenia niekompletnego zamówienia brakujące towary zostaną wysłane przesyłką kurierską na koszt sklepu lub zostanie dokonany zwrot wartości brakujących towarów. Zwrot kosztu przesyłki nie podlega w przypadku negatywnie rozpatrzonej reklamacji.

Realizacja zwrotu towaru i wymiany:

Klient ma prawo do zwrotu lub wymiany towaru do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zwrot lub wymiana jest możliwa wyłącznie w przypadku towaru który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny, posiadający metki.

Wymieniany lub zwracany towar należy odesłać wraz z paragonem oraz informacją o nr konta na który mamy zwrócić pieniądze lub informacji o innym towarze na wymianę.

W przypadku zwrotu całego zamówienia klient otrzyma zwrot pełnej kwoty zamówienia. W przypadku zwrotu części zamówienia zwrócona zostanie wyłącznie równowartość odesłanego towaru.

Przelewy są realizowane w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki.

Koszty odesłania zwróconego towaru nie podlegają zwrotowi. Po otrzymaniu przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie towaru.

Różnice w kolorach wyświetlanych na monitorze klienta nie mogą być podstawą reklamacji. Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji zwrotów, wymian i reklamacji we własnym zakresie, wysyłając kuriera po odbiór towaru od klienta.

Konieczność zastosowania takiego rozwiązania będzie każdorazowo oceniana przez pracownika sklepu i konsultowana z klientem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Zapłać później

Sklep internetowy Shoper.pl