

Reklamacje i wymiany:
W przypadku otrzymania towaru wadliwego, zamówienia niekompletnego lub niewłaściwego towaru prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres mailowy:
W mailu prosimy o zawarcie informacji:
-nr zamówienia którego dotyczy zwrot, reklamacja
-opis towaru podlegającego zwrotowi, reklamacji
-opis ewentualnych wad
-określenie oczekiwań, zaproponowanie satysfakcjonującego rozwiązania problemu
Reklamacje ze względu na wady produkcyjne lub nieprawidłowe odmierzenie będą uwzględniane wyłącznie w przypadku towaru, który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny. Reklamowany towar należy odesłać wraz z opisem wady. W przypadku uznania reklamacji koszty odesłania podlegają zwrotowi w wysokości ceny najtańszej dostępnej w sklepie opcji dostawy dla danej lokalizacji. W przypadku doręczenia niekompletnego zamówienia brakujące towary zostaną wysłane przesyłką kurierską na koszt sklepu lub zostanie dokonany zwrot wartości brakujących towarów. Zwrot kosztu przesyłki nie podlega w przypadku negatywnie rozpatrzonej reklamacji.
Realizacja zwrotu towaru i wymiany:
Klient ma prawo do zwrotu lub wymiany towaru do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Zwrot lub wymiana jest możliwa wyłącznie w przypadku towaru który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny, posiadający metki.
Wymieniany lub zwracany towar należy odesłać wraz z paragonem oraz informacją o nr konta na który mamy zwrócić pieniądze lub informacji o innym towarze na wymianę.
W przypadku zwrotu całego zamówienia klient otrzyma zwrot pełnej kwoty zamówienia. W przypadku zwrotu części zamówienia zwrócona zostanie wyłącznie równowartość odesłanego towaru.
Przelewy są realizowane w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki.
Koszty odesłania zwróconego towaru nie podlegają zwrotowi. Po otrzymaniu przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie towaru.
Różnice w kolorach wyświetlanych na monitorze klienta nie mogą być podstawą reklamacji. Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji zwrotów, wymian i reklamacji we własnym zakresie, wysyłając kuriera po odbiór towaru od klienta.
Konieczność zastosowania takiego rozwiązania będzie każdorazowo oceniana przez pracownika sklepu i konsultowana z klientem.